Er is een strikt geen-retourbeleid anders dan in het geval van:

1 De verkeerde bestelling is ten onrechte verzonden (in dit geval draagt ​​het bedrijf de volledige retourkosten)

2 Defecte producten – defecte producten omvatten geen foutieve uitharding of gewijzigde producten

3 In het geval dat een product is geretourneerd en niet defect is, worden de verzendkosten en alle gemaakte kosten in rekening gebracht aan de klant. •

Ons beleid duurt  14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken (inclusief weekends) sinds de ontvangst van het product, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

• Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

• Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

• Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant MAAR naar de distributeur waar u het hebt gekocht Bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend, indien van toepassing. Restituties (indien van toepassing) Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als uw terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt een krediet automatisch binnen een bepaald aantal dagen op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast. Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

• Controleer eerst uw bankrekening als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen

• Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

• Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

• Neem contact met ons op via [email protected] als u dit alles hebt gedaan en nog steeds geen restitutie hebt ontvangen. Uitverkoopartikelen (indien van toepassing) Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen artikelen niet worden terugbetaald. Ruilen (indien van toepassing)

• We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op [email protected] (e-mail moet overeenkomen met het betreffende land) (link) en stuur uw artikel naar de distributeur van wie u hebt gekocht.