Er is een strikt geen rendementsbeleid anders dan in het geval van:
1 De verkeerde bestelling is per ongeluk verzonden (in dit geval de volledige kosten van retouren)
2 Defecte producten – defecte producten omvatten geen foutieve uitharding of gewijzigde producten3 In het geval dat een product is geretourneerd en niet defect is, wordt de klant in rekening gebracht voor verzendkosten en alle gemaakte kosten
• Ons beleid duurt 7 dagen. Als er sinds uw aankoop 7 dagen zijn verstreken (inclusief weekenden), kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
• Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je object ongebruikt zijn en in dezelfde staat als dat je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking.
• Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
• Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant, maar naar de distributeur die u hebt gekocht
Bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend, indien van toepassing.
Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betalingsmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
• Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening
• Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
• Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
• Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op bij [email protected].
Verkoopobjecten (indien van toepassing)
Alleen reguliere geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.
Uitwisselingen (indien van toepassing)
• We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het moet ruilen voor hetzelfde object, stuur ons dan een e-mail op [email protected] (e-mail moet overeenkomen met het betreffende land) (link) en stuur je object naar de distributeur waar je van hebt gekocht.